Terug naar startpagina

 

Reactie Dovital

Hallo Martijn,

Het is vervelend voor de klant dat hij zo lang heeft moeten wachten.
Het product is op gestuurd naar de klant na 5 werkdagen.
Uw product is veel vraag naar in de ruiperiode en wij hebben moeten wachten dat de leverancier het naar ons opstuurde.
Want wij hebben een kleine opslag en daarom kunnen wij niet zo veel voorraad inslaan.
Maar sinds kort hebben wij een grotere magazijn en nu kunnen wij eerder de producten leveren.
En wij hebben uw e-mails niet eerder kunnen beantwoorden door droevige fam omstandigheden.
Wij bieden deze klanten onze excuus aan.
Vanaf nu zal de levering veel sneller zijn.
Met vriendelijke groet.
Dovital.

Carlo dank voor uw snelle en duidelijke reactie, we gaan er van uiit dat klanten weer tevreden zullen zijn, succes met de handel, aan lezers houdt ons op de hoogte ook als u tevreden bent



vraag kan men stellen op oomentijn@hotmail.com

Oudere vragen klik hier....


 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Terug naar startpagina