Terug naar startpagina

 

NPO en reageren

goede dag heer Tijn wou even wat zegen oven de npo
ik heb al een paar weken geleden een mail gestuurd naar de npo
om mijn ongenoegen te uiten oven iemand die een centraal hok heeft toegewezen van de npo
ik heb denk ik wel drie keer de mail gestuurd maar tot op vandaag nog steeds niks terug gehoord
dit laat toch wel weer zien dat de npo op een eiland zit en zich niks aan trek wat de liefhebbers
zegen ik zal ook mijn mail mee sturen zo dat u weet waar het oven gaat

zie mail


goede dag ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd om mijn ongenoegen te uiten
maar ik heb er nog niks op terug gehoord ik krijg het idee dat wij leden niks mogen zegen
als het jullie niet uit komt
dus ik zou toch graag antwoord willen hebben op mijn vraag hier onder nogmaals mijn mail


goede morgen ik wou graag even mijn ongenoegen uiten
ik zag bij ons op de site van Utrecht tv
dat de heer xxxxxx een centraal hok nr. xx   heeft toegewezen van de npo
daar ben ik als liefhebber en ik denk heel veel liefhebbers die bij hem in de buurt wonnen niet blij mee
hij woont een straat achter mij en deze meneer heeft er zijn hobby van gemaakt om duiven op te vangen
want dat vind hij leuk hij gooit heel laat in de avond zijn duiven los om te kijken of hij nog wat op kan vangen
dus u begrijp dat wij met onze jongen duiven die net in de lucht zitten heel vaak gebeld worden dat er weer een duif bij hem binnen is gelopen
en als je dan een duif wil op halen dan van een anderen liefhebber die dan tegen hem heb gezegd dat er iemand aan komt om de duif te komen halen
dan sta je daar en krijg je als antwoord ik heb hem al weer los gegooid dus zoals u denk ik wel snap zijn wij niet blij dat hij
nu een centraal hok heeft want nu kan hij lekker zelf de jongen uit de buurt opvangen en dan lekker voor elke duif 5 euro gaan vragen voor een jonge duif die van de liefhebber vandaan komt die achter of voor hem woont
dus met anderen worden hoe maak je de hobby van ons kapot want ik vind ook dat iemand die een centraal hok begint zelf geen duiven los mag hebben om zo lekker
je kast te speken oven de rug van onze hobby

met vriendelijke groeten
cris

Chris
Ik denk dat De NPO eens moet meedraaien in het bedrijfleven, en normen moderne tijd moet aanleren

iN het bedrijfsleven zou het zo gaan
1) deze zou een mail ter bevestiging sturen, en melden dat een en ander in behandeling is
2) er zou een inventarisatie middels gesprek ( tel) plaatsvinden zowel bij klager als bij aanvrager centraal hok
3) hier zouden de pijnpunten boven komen drijven
4) er wordt vervolgens een voorstel opgemaakt na overleg met beide partijen, dus bijv na 16.oo laat centraal hok geen duiven los op de honger
5) bij akkoord krijgt aanvrager een NPO vergunning onder voorwaarden
6) na half jaar evaluatie en vergunning vervalt of wordt def toegekend
7) resultaat, probleem is van de baan, en beide partijen voelen respect voor NPO

Update handelen NPO cmmuniceren

Beste Martijn,

Geweldig hoe jij weer omschrijft hoe de NPO dient te handelen,maar het zet geen zoden aan de dijk ze doen toch wat ze willen.

De Npo en het Npo bestuur moeten eens handelen waar voor ze staan,dit staat in de statuten,Npo en bestuur is een overkoepelende organisatie van de aangesloten afdelingen in Nederland.
De manier waar ze zich nou op gedragen is nog erger dan ons huidige kabinet,en hier krijg je ook geen gelijk van.het wordt toch eens tijd dat het roer om gaat.Bij mij zelf is de grootste ergernis dat ze blijven doorgaan met het verkopen van die K..ringen waar die K...clips in moeten.

Groetjes Jo

Jo hopenlijk volgt iemand van de NPO het hoeft niet zo moeilijk te zijn om dingen op te lossen, een van de pijlers van de maatschappij is communiceren

Upd NPO en communiceren

hoi Tijn bedankt dat u mijn mail heb geplaatst
en wat u schijf daar zit heel veel in
maar denk niet dat de npo er ook maar iets mee doet

gr cris

Cris hoop doet leven, ergens zou de NPO een relatiebeheerder moeten hebben die staat tussen NPO en de liefhebbers, kosten 40.000 eur/ jaar, als de liefhebbers dan tevreden zouden zijn, zou men over de kosten niet klagen zouden zijn per liefhebber 3,8 cent per week, circa 1,85/ jaar , 40.000 euro lijkt veel maar er is de laatste jaren reeds een veelvoud van dit bedrag verkwanselt aan mislukking en hieruit gegroeid ongenoegen, remember, slachtduiven sores, rekenaarskosten, en hiervan de proceskosten etc

Upd NPO en reageren 11-12

goede dag Tijn wou nog even zegen dat ik nog een mailtje heb gestuurd naar de npo om toch nog te kijken of ze wat terug zegen oven
mijn vraag van het centraal hok maar ik heb nog steeds geen mail terug gekregen van ze
dit laat toch maar weer zien dat ze denken dat ze boven de leden staan van het npo
terwijl zij ons toch moeten helpen als we een probleem of zo iets hebben
maar helaas ze doen net of ze gek zijn en dat is toch wel jammer want op deze manier heb je er soms geen zin meer in
om lid te blijven van zo een organisatie die niks doet voor zijn leden

gr cris

Cris jammer ze laten kansen van goodwill liggen




 

vraag kan men stellen op oomentijn@hotmail.com

Oudere vragen klik hier....


 

 

 

 

 

Terug naar startpagina