Beesel.

 

TERUG NAAR OVERZICHT
 
BEESEL, vluchtverloop: J36-TROYES, za 05-sep-2020 11:30 uur , duiven: 30, deelnemers: 3
  NO V.PR NAAM                INZL WOONPLAATS   AD AFSTAND JR-RINGNR GT D-ZUIV-TYD    M/MIN 0  BEDRAG   PUNTC 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   1    8 FRANCKIE DRENTHEN   2304 SWALMEN       4  357279 0-1653363  3 2-16:56:17 1095,000 0         1000,00 
   2    3 P. PANSTERS         2304 BEESEL       13  359892 0-1650903 12 2-17:03:11 1080,162 0          875,00 
   3    4 P. PANSTERS         2304 BEESEL       13     2/6 0-1650986  8 2-17:08:50 1062,150 0          750,00 
   4    5 P. PANSTERS         2304 BEESEL       13     3/6 0-1650962  2 2-17:16:59 1037,202 0          625,00 
   5    6 P. PANSTERS         2304 BEESEL       13     4/6 0-1650906  9 2-17:21:08 1024,944 0          500,00 
   6    7 P. PANSTERS         2304 BEESEL       13     5/6 0-1650911  4 2-17:28:59 1002,531 0          375,00 
   7    0 P. PANSTERS         2304 BEESEL       13     6/6 0-1650933  5 2-17:30:10 0999,237 0          250,00 
   8    0 FRANCKIE DRENTHEN   2304 SWALMEN       4     2/2 0-1653362  2 2-17:33:02 0984,151 0          125,00 


* = LAATSTE PRIJS
# = BEDRAG IS GERESERVEERD




VERDEELSTAAT PER POULE
BEESEL, wedvlucht: J36-TROYES, gelost: za 05-sep-2020 11:30 uur, aantal duiven: 30
POULE   INLEG DUIVEN   BEDRAG   VERDELING VAN DE PRIJZEN                                              REST  PRNR-R  NIET UITB
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0=INLEG    10     30     3,00                                                                         0,00       0       3,00
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOTAAL                   3,00                                                                                            3,00
 
 

 


TERUG NAAR OVERZICHT