Beesel.

 

TERUG NAAR OVERZICHT
BEESEL, wedvlucht: A30-TARBES, vr 29-jul-2016 13:30 uur , duiven: 25, deelnemers: 3
  NO V.PR NAAM                INZL WOONPLAATS   AD AFSTAND JR-RINGNR GT D-ZUIV-TYD    M/MIN 0  BEDRAG   PUNTC 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   1    3 T. RADEMAKERS       2303 BEESEL       11 1001985 5-1032926  5 2-12:52:08 1047,954 0         1000,00 
   2    4 P. PANSTERS         2303 BEESEL        9 1002472 2-1831344V 1 2-13:10:23 1028,827 0          857,14 
   3    0 T. RADEMAKERS       2303 BEESEL       11     2/2 4-1256820  1 2-13:35:14 1002,753 0          714,29 
   4    7 P. PANSTERS         2303 BEESEL        9     2/3 4-1255964  3 2-14:08:53 0970,557 0          571,43 
   5    6 J. PANSTERS         2303 SWALMEN       5  999904 3-1442051  2 2-14:26:52 0951,504 0          428,57 
   6    0 J. PANSTERS         2303 SWALMEN       5     2/2 4-1256317  3 2-14:39:33 0940,157 0          285,71 
   7    0 P. PANSTERS         2303 BEESEL        9     3/3 4-1255941  4 2-14:43:22 0939,201 0          142,86 


* = LAATSTE PRIJS
# = BEDRAG IS GERESERVEERD




VERDEELSTAAT PER POULE
BEESEL, wedvlucht: A30-TARBES, gelost: vr 29-jul-2016 13:30 uur, aantal duiven: 25
POULE   INLEG DUIVEN   BEDRAG   VERDELING VAN DE PRIJZEN                                              REST  PRNR-R  NIET UITB
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOTAAL                   0,00                                                                                          0,00

---------------------------------------------------------------------------------
Start NT 29-7-2016 22:04:00  Einde NT 30-7-2016 5:30:00  Tijdsduur NT:  26760 sec
---------------------------------------------------------------------------------
 
 

 


TERUG NAAR OVERZICHT