Beesel.

 

TERUG NAAR OVERZICHT
BEESEL, wedvlucht: A27-BERGERAC, vr 03-jul-2015 10:00 uur , duiven: 27, deelnemers: 6
  NO V.PR NAAM                INZL WOONPLAATS   AD AFSTAND JR-RINGNR GT D-ZUIV-TYD    M/MIN 0  BEDRAG   PUNTC 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   1    0 BEN THIJSSEN        2303 BEESEL        8  824183 3-1441277  1 2-11:53:08 0704,953 0         1000,00 
   2    0 P. SCHOEREN         2303 REUVER        3  827204 2-1833524  1 2-12:37:13 0681,826 0          857,14 
   3    6 J. PANSTERS         2303 SWALMEN       4  821555 3-1442018  2 2-12:30:41 0680,838 0          714,29 
   4    7 T. RADEMAKERS       2303 BEESEL        3  823548 9-1430226  2 2-13:03:40 0664,328 0          571,43 
   5    0 P. PANSTERS         2303 BEESEL        6  824084 3-1442206  2 2-13:14:39 0658,925 0          428,57 
   6    0 J. PANSTERS         2303 SWALMEN       4     2/2 3-1442008  4 2-13:45:59 0640,847 0          285,71 
   7    0 T. RADEMAKERS       2303 BEESEL        3     2/2 9-1430228  3 2-14:47:11 0613,129 0          142,86 


* = LAATSTE PRIJS
# = BEDRAG IS GERESERVEERD




VERDEELSTAAT PER POULE
BEESEL, wedvlucht: A27-BERGERAC, gelost: vr 03-jul-2015 10:00 uur, aantal duiven: 27
POULE   INLEG DUIVEN   BEDRAG   VERDELING VAN DE PRIJZEN                                              REST  PRNR-R  NIET UITB
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOTAAL                   0,00                                                                                          0,00

---------------------------------------------------------------------------------
Start NT 3-7-2015 22:32:00  Einde NT 4-7-2015 4:56:00  Tijdsduur NT:  23040 sec
---------------------------------------------------------------------------------
 

 


TERUG NAAR OVERZICHT